Téma: Značka, která žije!

01.01.1970     komentářů

 ... čtěte více

Už teď se můžete těšit na další měsíc!

Příští téma: "Angažovaný obchodní tým."

Garantem tématu:

Nikdy jsem neuměl být metodický, procesní, škrobený. Vždy jsem sázel na přirozenost, otevřenost, sdílené hodnoty, pohodovou firemní kulturu a dlouhodobé vztahy. Osvědčuje se toto jako jeden z přístupů, který dlouhodobě motivuje? Jak vyladit obchodní tým, který jde do terénu s nadšením, chutí a elánem? Jak udržet motivaci a skvělé vztahy uvnitř i ven? V srpnovém tématu se budeme věnovat, právě obchodním týmům!

 
DALŠÍ ČLÁNKY K TÉMATU
Téma
Šedé myši mezi žraloky

Šedé myši mezi žraloky

18.07.2013  Petr Hovorka 5  komentářů

Rozhodněte se sami, kým chcete být. Chcete raději chodit v šedém myším kožíšku na sýr v příšeří a příliš nevystupovat na denní světlo, nebo lovit v modrých...

 
Jak „prodat“ svou firmu těm, kteří prodávají vašim zákazníkům?

Jak „prodat“ svou firmu těm, kteří prodávají vašim zákazníkům?

10.07.2013  Jiří Landa 2  komentářů

Řešíte, jak do své firmy vybrat ty správné lidi, jak je vést a jak zajistit, aby předávali zákazníkům ten správný zážitek z firmy vytvořený marketéry? Jak dosáhnout...

 
Rozhovor s Oldřichem Bajerem - Rock for People: přední festivalová značka

Rozhovor s Oldřichem Bajerem – Rock for People: přední festivalová značka

03.07.2013  Petr Skondrojanis 0  komentářů

Oldřich Bajer je jedním z prvních českých internetových milionářů. Dnes se věnuje hudbě a módě. Konkrétně festivalu Rock for People – díky vlastnictví podílu...

 
Rozhovor s Radkem Botošem, Breezy - Vzletné vize, které nás přesahují, je potřeba ukotvit.

Rozhovor s Radkem Botošem, Breezy – Vzletné vize, které nás přesahují, je potřeba ukotvit.

02.07.2013  Petr Skondrojanis 1  komentářů

Radek Botoš se od 15 let věnuje grafice a webovému designu – nepamatuji si, že by někdy dělal něco jiného. Velmi záhy založil společnost Breezy, kterou s kolegy dodnes...

 
Brand Jam Session

Brand Jam Session

29.06.2013  Radim Koštial 1  komentářů

Sešli jsme se dva dny po konferenci BrandMixer, kterou pořádala HR kavárna spolu s BrandBakers pod heslem ,,One Brand. One Nation.'' Sešli jsme se proto, že na konferenci...

 
Žába v mixéru: reportáž z konference BrandMixer

Žába v mixéru: reportáž z konference BrandMixer

29.06.2013  Radim Koštial 1  komentářů

Uspořádat konferenci o komplexním přístupu k brandu a jeho žití vymyslel Petr Skondrojanis z HR kavárny a Petr Hovorka z BrandBakers tak, že se srazili ve dveřích v...

 
Pro mě je to pořád sen - rozhovor s Oldřichem Sahajdákem

Pro mě je to pořád sen – rozhovor s Oldřichem Sahajdákem

28.06.2013  Radim Koštial 0  komentářů

Před nedávnem jsem psal o tom, že s brandem je to jako s dobrou restaurací. Klíčovým slovem je poctivost. Ta analogie mě baví a dovedla mě až k rozhovoru s jedním z...

 
Čtyři pilíře úspěšného budování značky

Čtyři pilíře úspěšného budování značky

28.06.2013  Radim Koštial 0  komentářů

Jednou z největších výzev, kterým budete jako podnikatel čelit, bude budování vaší značky. Konečným cílem je vyčlenit svou společnost a svou značku z davu. Pokud...

 

Minulá témata

 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy