Téma
Téma

Jaký pocit chci, aby si lidé vybavili s mým jménem?

11.10.2013  Radim Koštial 4  komentářů

Abychom o tvorbě renomé vlastního jména v rámci aktuálního měsíčního tématu jenom nemudrovali a nepoučovali, zeptal jsem se svých kolegů – garantů HR kavárny – na to, jak chtějí být viděni oni. Jak chtějí žít svůj život a budovat obchodní i neobchodní vztahy, jak se chtějí chovat, aby se za svoje jméno nemuseli stydět. Zkrátka co chtějí, aby se lidem, když uslyší jejich jméno, vybavilo. Já se pochopitelně přidal taky a tady je výsledek:

Martin Hudeček
„Věřím mu. Dobrý parťák. Někdo, o koho se nebojím opřít. Kdo hledá nové možnosti. Pochybuje. Pozitivní, usměvavý. Slušný člověk. Rytíř. Umělec. Nepochopitelný, snad až bláznivý, přesto důvěryhodný. Jasná volba, když potřebuji něco posunout, změnit, najít novou cestu, získat nadhled. S ním se nebojím jen tak mlčet. Schopný říct mi do očí, co si myslí. Průvodce. Umí vést i doprovázet. Lidé jsou pro něj důležití. Miluje život. Má energie na rozdávání. Usmívá se. Přemýšlí. Provokuje. Jsem s ním rád."

 

Bára Klimešová 

„Srdce + nápad + ruka, ale Bára to po svém raději nakreslí." :)




Radim Koštial
„Někdo, kdo má zkušenosti, viděl kus světa, je v pohodě, normální a svůj. Má to v hlavě srovnané, má nadhled a všechno, co říká a dělá, stojí na osobní zkušenosti a ne na nějakých poučkách. Někdo, kdo má co předat, má co poradit, a když něco říká nebo píše, tak to někoho může inspirovat, má to hlavu a patu a je to zajímavé. Někdo srovnaný nejen sám se sebou, svým egem a svými chybami, ale i lidmi kolem sebe. Je příjemný a je fajn s ním být. Gentleman. Spolehlivý a čestný. Já vím, no. Od reality k ideálu je občas dlouhá cesta. Ale snažím se." :)

 

Lenka Mrázová
„Tahle ženská stála za setkání! Pomohla mi, poradila, byla inspirací, je kreativní, tvůrčí a tvořivá. Vyřeší každou nesnáz. Rozdává radost a energii a umí poděkovat."






Taťána Nepustilová
„Slušná ženská. To je moje odpověď. Slušná ženská, co si umí najít čas nejen na klienty, ale i zaměstnance. Která, když na to přijde, si vyhrne rukávy a jde mýt nádobí, skládat stoly nebo zpracovávat rozvrhy. Která jede za klientem, i když ví, že jí z toho nic „nekápne“. Moc bych si přála, aby měli pocit, že jsem žena, která má své zásady, váží si každé práce, a když něco řekne, tak to sedí a vždy to splní. Žena, která se o své sny a vize bije jako lev. Takže, když někdo řekne: „Taťána je slušná ženská," jsem spokojená. Myslím, že tím je řečeno vše."



Jarek Procházka
„Já už svoji značku a pohled na ni vlastně nastínil v mém článku v tématu. Jaká tedy je? Jen být sám sebou, být autentický. Nemám přání konkrétního pocitu, přeji si jen, aby lidé řekli, že jsem opravdu sám sebou. A jaké pocity zmiňují ti, s kterými jsem pracoval a pracuji? Inspirace a nával energie, chuť něco změnit, inovace, netradiční pohled na problém a jeho řešení, podpora a opravdový zájem, radost setkávat se, vtip, bavíš mě ty i tvoje aktivity, díky tobě vím, že opravdu můžeme žít své sny. Toto o mě říkají a já se v tom cítím být autentický a sám sebou." ;) 


Martina Salavová
„No, pocit by to měl být pokud možno příjemný! :-) Coby korektorka a editorka se k textům obvykle dostávám až ve finále, kdy hoří termíny a nervozita všech zainteresovaných vzrůstá… Proto bych byla moc ráda, kdyby si mí spolupracovníci spojovali s mým jménem nejen kvalitní a rychlou práci, ale také lásku k češtině, respekt k autorům, přirozeně plynoucí text, invenci, zodpovědnost, týmovost… a taky pohodu. Za každou mailovou adresou se skrývá skutečný člověk z masa a kostí, a když se mi do naší elektronické komunikace podaří vtisknout úsměv, který druhá strana správně dešifruje, je má pracovní mise splněna."

Petr Skondrojanis
„V podstatě bych byl rád, kdyby mi lidi rádi odpověděli na e-mail a zvedli telefon, když volám. Anebo mi zavolali zpět. Pokud tahle jednoduchá věc bude fungovat, znamená to, že daná osoba má se mnou příjemnou zkušenost a náš vztah může být tím, čím má být, prostě vztahem dvou lidí. Vždycky jsem dokázal budovat trvalé vztahy, vztahy, které - aniž bych to plánoval – vydržely deset a více let. Takových vztahů - například na pracovní úrovni – mám desítky a vím, že si jich vážím, protože jsou upřímné a nevznikly účelově, ale vyplynuly ze vzájemné spolupráce a respektu. Všichni jsme současně někomu dodavatelem a pro někoho zákazníkem, nemá smysl to rozlišovat, ale být slušný a empatický k lidem kolem nás."


Hanka Smítalová
„Když ve firmách uslyší mé jméno, přeji si, aby se jim vybavil člověk, který dělá HR s nadšením a od srdce. Člověk, který pomůže namísto toho, aby ze sebe sypal jen poučky a vyčtená moudra, a kterého charakterizují tři podstatná jména:

- spojovatelka,
- roztleskávačka,
- kapitánka družstva."


Šárka Sýkorová
„Budu považovat svou práci za smysluplnou, když se lidem s mým jménem asociuje pocit, který jim na tváři vyvolá uvolněný a spokojený úsměv. Vzpomínku na společnou cestu k růstu a uspokojení z toho, že se něco posunulo tam, kam mělo. Ať již tím něčím byly firemní procesy nebo individuální rozvoj, ať už jsme se setkali na projektu, při osobní konzultaci nebo třeba prostřednictvím článku na HR kavárně. Měl by to být pocit radosti z kontaktu, inspirace k novým myšlenkám a chuti jít dál."


Hanka Velíšková
„Nejsem si jista, zda bude lidem v byznysu mé jméno něco říkat (určitě mi ale lichotí otázky konkurenčních firem, jak se KPMG podařilo stát se nejatraktivnějším zaměstnavatelem pro studenty ekonomických oborů ;-)). Asi bych tedy spíše odpovídala na otázku: Jaký pocit chci, aby se v souvislosti s mým jménem vybavil lidem, se kterými pracuji? Snažím se o to, aby mě vnímali jako profesionála, za kterým jsou vidět výsledky. Pod tím může být schována spousta věcí jako zavádění inovací, zjednodušování procesů, usilování o zákaznickou orientaci HR, rozvoj talentovaných lidí. Ale zejména moji nejbližší kolegové v týmu si jistě vybaví i některé mé nedostatky. Bylo by skvělé, kdyby i s přihlédnutím k nim převažovalo pozitivní hodnocení. Třeba i za snahu usilovat také o otevřenou komunikaci a spolupráci."

No, co dodat? Díky všem za upřímné odpovědi a přejme si, ať se nám daří skutečně takovými být...



 

Minulá témata

 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy