Není nic horšího než mít spokojené zaměstnance. Alespoň pár by jich ve vaší organizaci mělo zůstat nespokojených a hladových.
Podle nedávného výzkumu uskutečněného mezi 46 000 kandidáty1) nedostane 61 % z nich po setkání s náborářem jakoukoli zprávu.
Firemní kulturu vytvářejí a naplňují lidé, kteří ve společnosti pracují. Z tohoto pohledu je nábor zcela zásadním momentem. S mým omylem jste se již mohli seznámit...
Nedávno mne zaujal článek Jacque Vilet s názvem Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení. Shodnu se s ním v tom, že v marketingu je mnoho kompetencí...
Při pročítání zahraničních serverů věnujících se oblasti recruitingu a HR mne zaujal článek Jacque Vilet, který mi stál za přeložení. Jsem totiž velmi zvědavý,...
Byznys je celoživotní učení, a tak se člověk učí také ze svých chyb. Daleko levnější je ale poučit se z chyb druhých. Rád bych vám nyní přesně takovou příležitost...
Prvních deset lidí ve firmě je pro vaši značku rozhodujících. Jsou to totiž ti, kteří vtisknou vaší značce tvář a rozdýchají její DNA, které do byznysu přináší...
A teď s pravdou ven! Celosvětově pouze 20 % značek přináší lidem přidanou hodnotu, která má sílu zlepšit jejich životy. [1]
Podle náborových inzerátů se zdá, že ve většině velkých firem pracují ptáčci lapení do klecí vystavěných z přebušených benefitních příslibů, zatímco správný...
Rozhodněte se sami, kým chcete být. Chcete raději chodit v šedém myším kožíšku na sýr v příšeří a příliš nevystupovat na denní světlo, nebo lovit v modrých...