Téma
Téma

O strategiích, inovacích a plánech – rozhovor s Davidem Vrbou (3M) a Petrem Šídlem (Direct People)

03.06.2013  Radim Koštial 1  komentářů

Slyšel jsem jednou krásný bonmot, který říká, že firmu v době, kdy jde ekonomika trvale nahoru, můžou v podstatě řídit kočky a psi. Není třeba vytvářet strategii, není třeba inovovovat. Jak je to ale v letech, kdy jde ekonomika trvale dolů?

V přehledech nejinovativnějších firem světa nesmí 3M nikdy chybět. Produktová inovace je klíčovou součástí firemní DNA. Je jasné, že cesty 3M Česko a Direct People, firmy, která druhým firmám pomáhá správně nastavit chápání a proces tvorby inovací, se nemohly nespojit. O strategiích, inovacích a třeba o tom, jak plánují, jsme si povídali s Davidem Vrbou, generálním ředitelem 3M Česko a Petrem Šídlem, spolumajitelem Direct People.

Miroslav Kratochvíl

Lafarge Cement, a.s. 

Bonmot uvedený v záhlaví rozhovoru jsem již slyšel, bohužel od člověka, který v době krize i nadále mluvil o vizích, strategiích a inovacích. Nezačal je žít, nechal odejít kvalitní lidi, nesmyslně šetřil. Postavil okolo sebe tým lidí, se kterými on jako leader nemůže zvítězit. Jak říkal pan Vrba, učme se, vnímejme impulzy. Žijme svoje sny v podobě vizí. Rozhovor byl delší, některé pasáže pro mě trochu dlouhé, ale sdělení více než jasné. Děkuji.

09.06.2013 08:10   Reakce

Minulá témata

 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy