how to write a poetry analysis essay discursive essay university application personal statement homework helpers whsmith mountains homework help business plan who are your customers business plan nail salon how to write english essay
Stálé rubriky / HR – Human Relations
Stálé rubriky

Personálie: Lubor Vokrouhlický řídí marketing v Adastře

26.11.2012  Jiří Kocourek 0  komentářů

Z personálních změn posledních dní jsme zabrousili do společností Samsung, Adastra, Kaspersky Lab a dalších. Zajímavostí je, že hodně změn ve firmách probíhá v marketingových týmech.

Samsung

Novým ředitelem IT divize společnosti Samsung pro ČR a Slovensko se od listopadu stal Petr Kheil, manažer s mnohaletými zkušenostmi v oblasti informačních technologií.

Změna je platná k 1. listopadu 2012. Z pozice ředitele IT divize bude zastrešovat prodejní a marketingové aktivity týkající se produktových řad monitorů, tiskáren a notebooků. 

Petr Kheil přichází ze společnosti HP, kde působil v roli Country manažera pro oblast osobních počítačů od roku 2009. Na manažerských pozicích různé úrovně ve společnostech HP a Compaq pracoval od roku 1999. Předchozí zkušenosti sbíral z řídících funkcí českých poboček společností Citibank a Siemens.

Seznam.cz

V listopadu posílil PR tým v Seznam.cz Jiří Böhm.

Na starosti bude mít především zlepšení mediálního obrazu serveru Sfinance.cz, zajištění spolupráce s partnery pro pořádání konferencí a zefektivnění spolupráce mezi Seznam.cz a českou start-upovou scénou.

Adastra

Na pozici marketingového ředitele společnosti Adastra nastoupil Lubor Vokrouhlický (32). Bude zodpovědný za řízení marketingových aktivit Adastra Česká republika, Adastra Rusko a Adastra Business Consulting.

Jeho cílem bude podpořit marketingovou komunikací značku Adastra a inovovat a rozšířit dosavadní marketingové a komunikační kanály.

„Adastra má v oblasti data managementu a business inteligence výjimečné postavení. Mým cílem je, aby Adastra byla vnímána nejen jako jednička, ale zároveň jako synonymum pro tyto segmenty. Jsem rád, že mohu využít své znalosti a kontakty a přispět k vylepšení marketingové strategie a komunikace s médii i veřejností,“ uvedl nový marketingový ředitel společnosti.

Lubor Vokrouhlický přináší cenné zkušenosti z oblasti marketingu. Svou kariéru zahájil v agenturách PTAgency a OgilvyInteractive, ve kterých působil vždy po dvou letech. Do Adastry přišel po téměř pěti letech působení ve společnosti IBM Czech Republic, kde nakonec zastával pozici Brand System and Advertising Leader a staral se o rozvoj značky.

Kaspersky Lab

Společnost Kaspersky Lab v listopadu posílila svůj tým pro Českou republiku. Na nově vytvořenou pozici Channel Managera nastoupil Jan Sekera. Na starosti bude mít obchodní strategie, rozvoj partnerské sítě a koordinaci marketingových aktivit Kaspersky Lab v Česku a také na Slovensku.

Pro Jana Sekeru jsou informační technologie životním koníčkem už 17 let. V posledních pěti letech získával zkušenosti na manažerských pozicích ve společnostech Logitech a Sony, kde byl zodpovědný především za distribuci a prodej spotřební elektroniky a notebooků.

„Myslíme na to, jak jsou lidé a podniky stále více zapojeni do digitálního světa, kde je ochrana dat i všech zařízení nezbytná, ať už jsou virtuální, mobilní, korporátní nebo osobní. S ohledem na fakt, že se každý den dle našich výzkumů objeví 125 tisíc nových případů malwaru, chceme posílit naši pozici a růst nejen v sektoru domácích, ale také podnikových uživatelů v regionu,“ dodává Jan Sekera.

Colliers International

Společnost Colliers International oznamuje dvě nové posily do týmu v České republice. Michal Rajtr (31) a Markéta Janatová (33) byli jmenováni na pozici Associate v  oddělení kancelářských prostor se zaměřením na zastupování pronajímatelů a vlastníků kancelářských budov.

Před nástupem do Colliers v listopadu 2012 Michal více než šest let pracoval jako realitní makléř v AAABYTY.CZ, kde se specializoval na prodej a pronájem bytů v Praze, byl zodpovědný za komunikaci s klienty, majiteli domů a katastrálními úřady, vedení obchodních jednání, rozšiřování portfolia nabízených nemovitostí, poradenství a za realizaci nákupu nemovitostí a následného prodeje ve spolupráci s partnerskou společností AAA Realitní fond. V roce 2009 se Michal stal senior makléřem a vedl vlastní tým. 

Markéta také nedávno posílila tým Colliers International. Předtím pracovala jako asset manager v Bank Austria Real Invest Asset Management ČR, kde zodpovídala za poskytování komplexních služeb asset managementu interním i externím klientům. Markéta byla  denně v kontaktu s nájemci, se kterými řešila každodenní záležitosti, připravovala obchodní výkazy, koordinovala agentury zodpovědné za pronájem volných prostor a měla na starost marketing nemovitostí. Markéta je absolventkou Evropského polytechnického institutu.

Úkolem Michala a Markéty bude poskytování poradenství a zastupování pronajímatelů a vlastníků při pronájmu, marketingu a propagaci kancelářských budov, realizace nových marketingových a nájemních konceptů, aktivní vyhledávání potenciálních nájemců, organizování prohlídek volných prostor a asistence při plánování prostor nájemců a přípravě základních nájemních podmínek.

 

Jiří Kocourek

PR & Social Media Consultant

 
 

Nebyly nalezeny žádné komentáře.

GARANTI RUBRIKY

Hanka Velíšková

Personální ředitelka společnosti KPMG

Vendy Jersáková

HR praktik na cestě za moderním pracovním prostředím a kultivovanými mezilidskými vztahy

 
 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy