Garant / Petr Hovorka
Stálé rubriky > Garant
Konec průzkumů spokojenosti: nastupuje průzkum souznění

Konec průzkumů spokojenosti: nastupuje průzkum souznění

Rubrika: HR – Human Relations  
06.07.2014  Petr Hovorka 0  komentářů

Není nic horšího než mít spokojené zaměstnance. Alespoň pár by jich ve vaší organizaci mělo zůstat nespokojených a hladových.

 
Zážitek nade vše

Zážitek nade vše

Rubrika: HR – Human Relations  
12.05.2014  Petr Hovorka 3  komentářů

Podle nedávného výzkumu uskutečněného mezi 46 000 kandidáty1) nedostane 61 % z nich po setkání s náborářem jakoukoli zprávu.

 
5 chyb v náboru, které mohou zničit vaši firemní kulturu

5 chyb v náboru, které mohou zničit vaši firemní kulturu

06.02.2014  Petr Hovorka 112  komentářů

Firemní kulturu vytvářejí a naplňují lidé, kteří ve společnosti pracují. Z tohoto pohledu je nábor zcela zásadním momentem. S mým omylem jste se již mohli seznámit...

 
Co třeba přesunout nábor pod ředitele?

Co třeba přesunout nábor pod ředitele?

Rubrika: HR – Human Relations  
28.02.2014  Petr Hovorka 4  komentářů

Nedávno mne zaujal článek Jacque Vilet s názvem Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení. Shodnu se s ním v tom, že v marketingu je mnoho kompetencí...

 
Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení

Zkuste přesunout nábor zaměstnanců pod marketingové oddělení

Rubrika: HR – Human Relations  
13.02.2014  Petr Hovorka 2  komentářů

Při pročítání zahraničních serverů věnujících se oblasti recruitingu a HR mne zaujal článek Jacque Vilet, který mi stál za přeložení. Jsem totiž velmi zvědavý,...

 
Jak zaručeně zničit firemní kulturu?

Jak zaručeně zničit firemní kulturu?

06.02.2014  Petr Hovorka 0  komentářů

Byznys je celoživotní učení, a tak se člověk učí také ze svých chyb. Daleko levnější je ale poučit se z chyb druhých. Rád bych vám nyní přesně takovou příležitost...

 
Budujete svou vysněnou firmu? Chytrý nábor je vaše mise číslo 1

Budujete svou vysněnou firmu? Chytrý nábor je vaše mise číslo 1

08.01.2014  Petr Hovorka 0  komentářů

Prvních deset lidí ve firmě je pro vaši značku rozhodujících. Jsou to totiž ti, kteří vtisknou vaší značce tvář a rozdýchají její DNA, které do byznysu přináší...

 
Když vám smysl napne plachtu

Když vám smysl napne plachtu

Rubrika: Společnost a trendy  
17.12.2013  Petr Hovorka 1  komentářů

A teď s pravdou ven! Celosvětově pouze 20 % značek přináší lidem přidanou hodnotu, která má sílu zlepšit jejich životy. [1]

 
Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?

Lapit ptáčka, nebo přitáhnout správný materiál?

Rubrika: HR – Human Relations  
26.07.2013  Petr Hovorka 1  komentářů

Podle náborových inzerátů se zdá, že ve většině velkých firem pracují ptáčci lapení do klecí vystavěných z přebušených benefitních příslibů, zatímco správný...

 
Šedé myši mezi žraloky

Šedé myši mezi žraloky

18.07.2013  Petr Hovorka 5  komentářů

Rozhodněte se sami, kým chcete být. Chcete raději chodit v šedém myším kožíšku na sýr v příšeří a příliš nevystupovat na denní světlo, nebo lovit v modrých...

 
Články 1 - 10  z 10 
 
Přináší společnost LMC, s.r.o., vyrobeno ve spolupráci s Omega Design & Breezy